עיצוב מיוחד לאירוע 2018-04-05T10:36:17+00:00
עיצוב שולחן יער קסום

עיצוב מיוחד לאירוע

כשיש אירוע שמתקרב מתחילות התהיות: אולם או גן אירועים.. או בכלל בבית? איך לעצב את המקום?  איזה אוכל להביא.. קינוחים.. מוסיקה.. קשה להחליט. אבל דבר אחד יודעים – שהאירוע צריך להיות מיוחד. אבל איך עושים עיצוב מיוחד לאירוע? עיצוב שיהיה מקורי ובלתי נשכח. בלונים.. פרחים.. ליצן שיורד מהליקופטר עם זיקוקים ברקע?? מרגיש כאילו די עשו כבר הכול.

אז נתחיל בהתחלה

קודם כל, נשב ונחשוב – לכבוד מה חוגגים ולכבוד מי בעצם. בתור חברה לעיצוב אירועים מיוחדים אנחנו רוצות להכיר את מי שחוגג ולהבין מה הם אוהבים, איזה צבעים, תחביבים – אלה האלמנטים שנרצה לשלב באירוע כדי להפוך אותו לאישי ומרגש. ואם תפנה אלינו חברה שרוצה לארגן השקה, יום כיף לעובדים או כל אירוע אחר נוכל לקחת את הלוגו, הסלוגן והצבעים של החברה ולבסס את כל העיצוב עליהם. אירוע המעוצב סביב קונספט יהיה ייחודי ויחקק בזיכרון.

השלב היצירתי

השלב הבא, אחרי שגיבשנו רעיון כללי, הוא להתחיל את הארגון עצמו – כי לא מספיק רק רעיון. צריך ליישם אותו בעיצוב של האירוע. מדברים גדולים כמו המקום והאוכל עד לפרטים הכי קטנים כך שהכול יתעצב יחד בהרמוניה. זה השלב שלנו להיות יצירתיות ולקבל השראה; להשתמש בכל חומר גלם שעולה על דעתנו וליצור אביזרים וקינוחים ייחודיים.

דוגמה נהדרת לעיצוב מיוחד לאירוע שעשינו הייתה בת מצווה עם קונספט מקורי ביותר: אליס. בעזרת צבעים ודמויות הפכנו את החלל לארץ הפלאות לערב אחד. קישטו את בת המצווה קאפקייקס של אליס ושל הכובען המטורף, ורדים צבועים מהגן הפרטי של מלכת הלבבות, קלפים סוררים ועוד שלל אלמנטים קסומים מהסיפור הקלאסי.

לא משנה איזה אירוע אתם מארגנים – החל מיום הולדת ביתית ועד להשקה של חברה למוצר חדש; מהרמת כוסית חגיגית ועד לחתונה מפוארת – בעזרת העיצוב הנכון נוכל להשרות איזה אווירה שרק רוצים על כל אורח שנכנס. זה יכול להיות עיצוב רך ורומנטי, צבעוני ונועז, רשמי, נוצץ או מצחיק.
עיצוב מיוחד לאירוע יהפוך אותו לכזה שלא תשכחו כל כך מהר.

>>  לאירועים נוספים